Opstand in Mexico City. Een Zuid-Amerikaanse sexbom in tanktop leidt de oproerpolitie af door met haar vuurrode, volle lippen sensueel aan een flesje cola te lurken. Aan de achterkant van de groep geilende ME'ers steekt haar mede activist en geliefde een molotovcocktail aan het lanceert het projectiel. Een vervallen straatposter met Che Guevara flitst voorbij. Op dat moment stopt de strak repeterende dansbeat met electromotief en verandert. De molotovcocktail zweeft het beeld in. Op het etiket: 'Viva Cola' en de camera zoomt uit. We kijken naar een reclamespot. In een videoclip, eigenlijk ook een reclamespot voor het liedje. Zelfs de revolutie wordt verkocht met mooie plaatjes. Vervolgens, de televisie in de winkelruit, waar de reclame op te zien is, wordt ingegooid met een steen. Glasgerinkel, met nachtcamera's gemaakte beelden van ' echte' rellen in Mexico City. De harde werkelijkheid zonder opsmuk en lippenstift.
Het is (in het kort) het ingenieuze plot van de videoclip bij 'Out Of Control', een nummer van The Chemical Brothers. Regisseur is de Engelse W.I.Z. Het is zijn mini commentaar (4 minuten en 14 seconden) op de huidige cultuur, waarin zelfs No Logo een hip merk werd. 'Het is niet de beste videoclip, maar misschien wel de ultieme', aldus W.I.Z.
Sander Kerkhof sprak met W.I.Z. en andere videomakers over de relatie tussen de clip en liedje en viel ondertussen ook bezoekers lastig met de brandende vraag: 'Wat is je favoriete video?'
Klik op het audiolinkje rechtsboven en luister naar de reportage.